Poradenská a konzultační činnost v oblasti životního prostředí


 


 

 

 
 
Přehled prací Ceny Termíny Kvalifikace Pro zadavatele

 

Mgr. Ivana Paukertová
Řezáčova 28
624 00 Brno
IČO: 686 72 217
ivana@paukertova.cz
tel.:603 39 62 90

Autorizace
posouzení podle § 45i
(Naturové posouzení)

Zpracuji
  • Naturové posouzení - posouzení vlivu záměru na evropsky významné lokality (posouzení podle § 45i zákona 114/1992 Sb.)
  • přírodovědné průzkumy v rozsahu biologického hodnocení
  • oznámení podle přílohy č. 3 zákona 100/2001 Sb. o posuzování vlivů na životní prostředí
  • analýzu záměru, vyhodnocení možných střetů s ochranou přírody a návrhy na jejich optimální řešení
  • botanický a přírodovědný průzkum jako podklad projektu nebo příloha k žádosti o dotace
  • návrhy informačních tabulí pro ZCHÚ a EVL, přírodovědné naučné stezky, fotografie rostlin
  • botanické inventarizace chráněných území, VKP
  • inventarizaci dřevin
Často kladené otázky Průvodce investora procesem posuzování
vlivů na životní prostředí - EIA


Dnešní datum: 21. 11. 2024  | Hlavní stránka | Mapa stránek | Orientace na stránce | Fotografie rostlin | Rostliny ČR |  

Vyhledávání

Vyhledat text

Jména rostlin zadávejte v uvozovkách.


TOPlist

Novela

Zákon 39/2015 Sb., kterým se mění zákon č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí (zvaný též novela EIA)  vstoupil v platnost 1. dubna 2015.


Deníček Youtuberky * Deníček Youtuberky 3. (druhý měsíc)
Mgr. Ivana Paukertová - Deníček Youtuberky - 12. 07. 2024 (310 přečtení)

Tak zas trochu povídání.



Takže je začátek dubna a já se stále učím, jak to funguje. Probírám se tutoriály a zjišťuju, že existujou takové věci jako imprese a retence. Imprese je Renoir a retence má něco s močovým měchýřem. Anebo jakože nee? Nee. Na internetu je všechno jinak. Je to marketing. Retenční marketing je udržení zákazníků v systému. Imprese je počet zobrazení reklamy těmto zákazníkům. Pojí se k tomu takové věci, jako CTR, CPT a PPV. O tom nemusíte vědět nic, pokud zrovna nejste markeťák anebo platící klient, ale patříte k té mlčící většině, které občas vztek z reklam stříká i ušima. Nicméně YouTube je mašina na prachy a proto každý červíček v prachu, který by tam něco chtěl dávat a být aspoň trochu úspěšný tomuhle systému musí věnovat pozornost. A to i v případě, že je schopen a ochoten prodat za prachy svoji babičku anebo duši (a že jich dneska všude je). Protože bez pochopení toho, jak to funguje, prostě nemá šanci.

Takže usuzuju, že se podívám na tu skvělou retenci mých videí. Zjišťuju velmi nepříjemnou věc. Lidi kouknou na první 4 sekundy a začínají zdrhat. Video dokouká pod 20% lidí, nejčastěji jen 13% anebo jen 8%. A to prostě nejde, protože taklenc mě algoritmus sejme dřív, než tam stačím nacpat smysluplný obsah. Máš mizernou retenci, nebudu ukazovat tvoje videa, nebudeš mít shlédnutí a tak toho budu ukazovat ještě míň, Da capo al fine. Tedy zpátky na stromy a všechno znova. Moje koncepce, že vám napřed ukážu, kde ta kytka roste, pak pokud možno jak vypadá celá, pak půjdeme na list z líce, list z rubu, detail žilnatiny, poupě a květ a později i na plody a semena je naprosto neudržitelná. Chápu, že řada z vás a možná všichni, co tohle čtete, tohle asi bude chtít vidět, ale ty šortky a ten algoritmus prostě fungujou jinak. Možná tak nějak jinak funguje celá současnost a celej internet. Řada zdrojů se vcelku shoduje, že dneska na upoutání pozornosti máte sekundy. Teda já mám sekundy. Někdo říká 8 sekund, někdo 3 a někdo ještě míň. Já mám čtyři. Tak co budem dělat jinak? Vyhodíme intro s lokalitou, necháme si ho do dlouhých videí, v šortkách nefunguje. Zkrátíme to. Texty jsou dlouhé a nudné – česky, anglicky, španělsky, latinsky a ještě to nechávám skákat postupně a tam je ten největší sešup. Většina lidí zdrhne ještě před tím, než uvidí něco zajímavého. Španěláci mi udělali asi 2000 shlédnutí na začátku a díky za to. Ale… podle statistik už moc nechodí a lingua franca internetu je koneckonců angličtina. Navíc to zabere příšerně času. Takže španělštino pá pá. Lo siento. Postupně se dopracovávám k modelu na začátek datum a latinské jméno, pak nějaký detail, a hezký, rub a líc listu pryč, ostatní detaily a serepetičky taky pryč, na konec český a anglický jméno a nazdar. 9 sekund. Uvidíme, co to udělá.

V půlce dubna odchází klávesnice do věčných lovišť a tak je to ještě komplikovanější. Začínám dávat šortky místo denně každý druhý den. O týden později zdechá notebook definitivně. Ačkoliv na něj vpodstatě nemám, pořizuju si stroj s výkonem na stříhání videí. Ve kterém se, aspoň doufám, už nebude sekat nejlepší program na videa Da Vinci. Velmi zajímavé mi připadá, že mezi 26.4., kdy vyšla poslední šortka vlaštovičník, až do 1.5., kdy jsem už z nového stroje dala další video a kanál byl tak několik dní osiřelý, to najednou vyskočilo o necelých 2000 shlédnutí a 27 odběratelů. Je to skvělé a je to moc fajn, ale řekne mi někdo proč?

 


[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
Celý článek | Zpět Informační e-mail Vytisknout článek


Jména rostlin zadávejte v uvozovkách.






Kočka na stromě

Kočka na stromě

Mám kočku na stromě, mňouká a nechce slézt. Co mám dělat? Kdo mi pomůže?

Příběh a odpovědi.


Tento web používá redakční systém phpRS.